آموزش کامل بدنسازی و پرورش و تناسب اندام /اورجینال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 462
نویسنده : وحید

آموزش کامل بدنسازی و پرورش و تناسب اندام /اورجینال

آموزش کامل بدنسازی و پرورش و تناسب اندام /اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته متفرقه

آموزش کامل بدنسازی و پرورش و تناسب اندام برای آقایان
آموزش جامع بدن سازی از مبتدی تا پیشرفته
این مجموعه به شرح کامل چگونگی انجام حرکات صحیح با وسایل و
نرمش های مربوط به این رشته می پردازد





کاملترین مجموعه آموزشی بدنسازی با استفاده از دستگاه های مختلف
تمامی مراحل آموزش توسط پزشکان تایید شده و مدرس این مجموعه خود نیز پزشک می باشد.

این مجموعه هم برای آقایون و هم برای خانم ها می باشد. به طوری که در هر قسمت برای هر دو تمریناتی وجود دارد که البته با توجه به تفاوت اندام مرد و زن علاوه بر تمرینات مشترک بعضی تمرینات اختصاصی برای هر کدام نیز وجود دارد.

اگر اهل بدنسازی هستید حتی غیرحرفه ای واقعا باید این مجموعه بی نظیرو داشته باشید.
آموزش بدنسازی تخصصی ویژه اقایان و خانم ها





مجموعه شامل۴ عدد سی دی ویژه به همراه برنامه های آموزشی
شامل:
آموزش بدنسازی وحرکات ایروبیک
ویژه گردن ، سینه ، شکم ، ران ، باسن ومفاصل
مناسب برای خانم ها و آقایان و حتی خانم های
باردار!!!

بهمراه رژیم غذایی استاندارد ویژه کم کردن وزن بدن ۵ الی ۲۰ کیلو گرم درماه
بهمراه دستورات تخصصی ویژه تقویت مو و پوست صورت
با انجام حرکات صحیح بدنسازی ، می توان در عرض ۵۰ روز ماهیچه ساخت …





محتویات آموزشی و مباحث :
۱ – بیش از ۴ ساعت فیلم آموزشی بدنسازی با کیفیت بسیار عالی . بسط و شرح کلیه حرکات بدنسازی و بیان نحوه انجام حرکات . فاصله های زمانی لازم بین انجام حرکات و ذکر مواد غذایی لازم در میان حرکات . جلوگیری از حرکت غلط ماهیچه ها در ورزش بدن سازی : اکثر ما در ورزش بدن سازی ، پس از مدت زیادی کار کردن و انجام حرکات سخت و سنگین ، واقعا به هیچ نتیجه ای نمی رسیم . یعنی عملا پس از تقریبا ۳ ماه ورزش و تمرین سخت ، آنطور که می خواهیم رشد ماهیچه نداریم . در این مجموعه علت این امر بطور واضح شرح داده شده است . علت این است : انجام غلط و نا صحیح حرکات بدن سازی .
بله . اگر حرکات مورد نظر به شیوه درست انجام نگیرد ، یا کوچکترین اشتباهی در انجام آن صورت گیرد ، مثلا در هنگام حرکات جلوبازو ، آرنج حرکت کند ، نه تنها به نتیجه مثبت نمی رسیم بلکه ممکن است موارد منفی نیز از عواقب این مساله باشد .
امروزه در کمترین باشگاهی مربی ورزشی اختصاصی وجود دارد که نحوه انجام صحیح حرکات را برای ما تشریح کند . و این باعث بی اطلاعی ما از حرکات و انجام غلط آن می باشد .
در این مجموعه بطور کامل به شما آموزش می دهیم که چگونه حرکات را بطور صحیح انجام دهید . پس از دیدن فیلمهای این مجموعه ، بطور جالبی شگفت زده خواهید شد ! زیرا میبینید که تقریبا ۸۰ درصد حرکاتی را که تا بحال انجام می داده اید ، اشتباه بوده ! حتی اگر مربی بدنسازی هستید ، باز هم به برخی ضعف های خود پی خواهید برد . بسیاری از افرادی که این مجموعه را مشاهده نمودند ، اعتراف کردند که ” تا بحال حدود ۶۵ تا ۹۰ درصد حرکات را اشتباه انجام می داده ایم ” . و این دقیقا باعث عدم رشد عضلانی آنها بوده است .

– ارائه تمرینات بدنسازی بر پایه برنامه زمانی : اینکه شما چه حرکتی را چقدر ، با چه فاصله ای ، با چه وزنه ای ، در چه زمانی و با چه برنامه ای انجام دهید بسیار مهم است . باید بیاموزید که برای بعضی حرکات فاصله لازم است و برای بعضی خیر . بعضی حرکات باید سنگین انجام شوند و بعضی سبک . بعضی حرکات باید هر روز انجام شوند و بعضی ( مانند شوک ) هر هفته یا هر ماه و …
۳ – اینکه بدانید از دستگاههای بدنسازی باید چگونه استفاده کنید نیز مهم است . اینکه فشار در کدام قسمت عضله باید وارد شود ، اینکه زاویه قرارگیری شما با دستگاه چگونه باشد و … بسیار مهم است . این موارد همگی توضیح کامل داده خواهند شد و
۴ – آسیب شناسی در رشته بدنسازی : بدنسازی ،‌ می تواند منشا ایجاد دردها و آسیبها در قسمت های مختلف بدن باشد . این مساله از انجام ناصحیح حرکات و استفاده از رژیم های غذایی نامناسب نشات میگیرد . این بسیار مهم است که ما این ورزش را انجام دهیم ، اما بدنمان هیچگونه آسیبی نبیند . این موارد در این مجموعه بررسی خواهند شد .

آموزش جامع بدن سازی از مبتدی تا پیشرفته .

این مجموعه به شرح کامل چگونگی انجام حرکات صحیح با وسایل و
نرمش های مربوط به این رشته می پردازد

ش م:546556/197452

 

قیمت: 12,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش کامل بدنسازی و پرورش و تناسب اندام /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش کامل بدنسازی و پرورش و تناسب اندام /اورجینال




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,دانلود نرم افزار, خرید نرم افزار ,فروشگاه انلاین خرید,فروشگاه اینترنتی نوید, فروشگاه اذری, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: