بچه ام زیاد مریض می شود خسته شده ام!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بچه ام زیاد مریض می شود خسته شده ام!
نوشته شده در دو شنبه 18 اسفند 1393
بازدید : 486
نویسنده : وحید

بچه ام زیاد مریض می شود خسته شده ام!

قیمت: 26000 تومان

ضعف سیستم ایمنی از مشکلات بسیار شایع و از ره آوردهای نامیمون زندگی و طبّ مدرن است. علم،  به ویژه در حیطه بهداشت و درمان، روز به روز پیشرفت می کند امّا وقتی از مردم سوال می کنیم که « فکر می کنید شما سالم ترید و کمتر مریض می شوید یا قدیمی ترها؟» پاسخ مشترک تقریبا تمامی سوال شوندگان این است که:« قدیمی ترها از ما سالمتر بودند.» به راستی چرا چنین تفکّری در ذهن اکثر مردم نقش بسته است؟ پاسخ این سوال چندان سخت نیست؛ واقعیت این است که ما نسبت به نسل های قبل از خود، ضعیف تر شده ایم و فرزندان ما، حتی نسبت به ما هم ضعیف تر هستند. 


 این « ضعف» که واژه ای عامیانه است؛ در فرهنگ طبّ سنّتی به نحوی تعریف می شود و در قاموس طبّ مدرن به شیوه ای. براساس آموزه های طبّ قدیم، شاید مهم ترین تفاوت مردمان این زمان نسبت به قدیمی ترها، ضعف کبد آنهاست؛ امّا در فرهنگ واژگان طبّ جدید، این تفاوت به نحو دیگری بیان می شود و آن عبارت «ضعف سیستم ایمنی» است. درواقع، افزایش بروز انواع بیماری های عفونی (و ازجمله همین سرماخوردگی) و غیرعفونی( مثل انواع سرطان ها، آلرژی ها و ...) همه یک علّت مشترک دارند و آن هم این است که نیروی دفاعی بدن ما خسته و ضعیف است.


علل ضعف سیستم ایمنی کودکان(و البتّه بزرگسالان)


 قبل از ورود در بحث اصلی تذکّر این نکته را لازم می دانم که اگرچه ضعف سیستم ایمنی در کودکان نمود بیشتری دارد امّا این مساله مشکل مشترک کودکان امروز و دیروز است ولذا بزرگترها، هم از آن جهت که والدین کودکانشان هستند باید این مقاله را به دقّت بخوانند و هم از این جهت که خودشان هم قربانی زندگی مدرن هستند مخاطب این نوشتار هستند.


 امّا بعد: این سوال که چرا بچه های ما این قدر ضعیف شده اند پاسخی ساده دارد. اگر نگاهی به زندگی خود بیندازیم و آن را با زندگی پدران و اجداد خود مقایسه کنیم این دلایل را خواهیم یافت. درواقع، این روزها، اکثر شئون زندگی ما به نحوی تنظیم شده اند که ما را به سمت بیماری و ضعف پیش می برند . من تنها چند مورد اصلی را، آن هم به اختصار، ذکر می کنم و یافتن بقیه را به خودتان واگذار می کنم چرا که اگر قرار باشد در این مقوله به طور کامل بحث کنیم باید تقریبا تمام افعال و اعمال زندگی امروزی را مورد نقد قراردهیم....


لینک منبع



اگر کودک شما از جهات دیگر سالم است ولی مرتب سرما می خورد.


اگر کودک شما مرتب مجبور است دارو و بخصوص آنتی بیوتیک مصرف کند.


اگر هزینه های زیادی را بابت بستری در اورژانس بیمارستانی متحمل شده اید.


اگر از این وضع خسته شده اید و ...


پیشنهاد من برای شما استفاده از درمان تکمیلی هومیوپاتی است .

تضمین می دهم:بعد از گذشت حدود پنچ ماه کودک خود را ارزیابی مجدد کنید در صورتی که به نظر شما در طی این مدت مقاومت بدنی وی حداقل 60 درصد بهبودی نیافته باشد کل مبلغ شما بدون هیچ گونه سوالی به شما باز گردانده می شود.




این فایل متنی مربوط به افزایش ایمنی بدن در کودکان به روش هومیوپاتی می باشد که توسط دکتر عادل حیدری نژاد دارای بوردتخصصی اطفال-هومیوپاتی و عضو انجمن هومیوپاتی اروپا(LMHI)به نگارش در آمده است.
این محصول فقط یک فایل پی دی اف 3 صفحه ای است.


جهت اطلاع بیشتر از چگونگی این روش نوین درمانی می توانید این محصول من را تهیه و مطالعه کنید

خرید        سوال از فروشنده




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,دانلود نرم افزار, خرید نرم افزار ,فروشگاه انلاین خرید,فروشگاه اینترنتی نوید, فروشگاه اذری, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: