عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton
نوشته شده در سه شنبه 12 اسفند 1393
بازدید : 541
نویسنده : وحید

عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton

عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton

 

دسته پوشاک زیردسته عینک

 

عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton

با عینک حرفه ای لوییس ویتون جذاب تر از همیشه شوید

با طراحی متفاوت متناسب برای چهره های مختلف

همراه با کیف و دستمال اورجینال

با قیمتی استثنایی و باورنکردنی

چشمان شما در تسلط زیبایی همراه با عینک بی نظیر لوییس ویتون

شیک ، زیبا ، با استاندارد روز عرضه شده توسط کمپانی Louis Vuitton

انتخاب شیک پوشان ...

سالهاست که از عینکهای آفتابی چه بصورت مد و یا جهت تامین راحتی بیشتر در مقابل نور شدید، استفاده می­شود. چشم پزشکان معتقدند دلیل دیگری نیز برای استفاده از عینکهای آفتابی وجود دارد که آن هم تامین سلامت طولانی مدت چشمها در موقعیت­های مختلف است.
نتایج چندین مطالعه ده ساله اخیر نشان میدهد که ساعتها اقامت در شرایط آفتابی و بدون حفاظ کافی در مقابل چشم شانس بروز بیماریهای چشم را افزایش میدهد.

عینک آفتابی Louis vuitton، این مارک را همه می شناسید و با نام لاتین مخفف LV در فروشگاه ها دیده اید. عینک آفتابی لوییس ویتون یکی از معروف ترین و معتبرترین عینک آفتابی های مردانه و زنانه در دنیا می باشد که جدیداً خوانندگان و هنرمندان بسیاری از آن استفاده می کنند. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و همراه با کیف و دستمال اورجینال و 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه می شاپ عرضه شده است. از تهیه این عینک بی نظیر هرگز پشیمان نخواهید شد.

مشخصات عینک لوییس ویتون:
- فریم : مشکی
- شیشه : دارای یووی 400
- لوازم جانبی : کیف و دستمال
- نحوه ارسال : به صورت پستی
- نحوه پرداخت : به مامور پست
- به همراه 6 ماه گارانتی تعویض

:: تصاویر برخی از افراد مشهوری که از این عینک استفاده می کنند ::

طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را به صورت مستقیم از فروشگاه ما خریداری نمایند. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.

در سال 1988، گروهی از چشم پزشکان مطالعه­ای را بر روی 838 ماهیگیر خلیج Chesapeake انجام دادند که سالها عمر خود را بر روی آب گذرانده بودند. ماهیگیرانی که هیچگونه حفاظ چشمی نداشتند در مقابل کسانی که از عینک آفتابی یا کلاه لبه ­دار استفاده می­کردند 3 برابر بیشتر به کاتاراکت (آب مروارید) مبتلا شده بودند. کاتاراکت در واقع کدورت عدسی چشم طبیعی است .
بر اساس این مطالعه و مطالعات دیگر، درحال حاضر چشم پزشکان توصیه می­کنند که هرگاه تا حدی درمقابل آفتاب قرار می­گیرید که احتمال برنزه شدن پوست و یا سوختگی ناشی از آفتاب نیز بالا می­رود، از عینکهای آفتابی جاذب اشعه ماورا بنفش استفاده نمایید، بویژه اگر در ارتفاعات و یا در نزدیکی استوا زندگی می­کنید.

 

قیمت: 39,000 تومان

 

 

روش خرید: برای خرید عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید عینک لوییس ویتون - Louis Vuitton




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,عینک,انواع عینک,انواع عینک های مدل بالا,فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه اینترنتی زیرک, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: