پکیج طلائی ایموشن - ویژه آقایان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پکیج طلائی ایموشن - ویژه آقایان
نوشته شده در دو شنبه 6 بهمن 1393
بازدید : 786
نویسنده : وحید
 

پکیج طلایی ایموشن ، ویژه آقایان

دسته پزشکی و سلامت زیردسته زناشویی

مشتریان گرامی توجه داشته باشند در صورت خرید پک طلایی ایموشن از 25% تخفیف ویژه شرکت بهره مند میشوند ضمنا یک عدد کاندوم وان تاچ به صورت هدیه به خریدار تعلق میگیرد.





نام محصول : ژل آبی Extreme Love



توضیحات : این ژل جهت کنترل و ایجاد تاخیر در آقایانی که دچار زود انزالی هستند کاربرد دارد.

نحوه استفاده : مقداری از ژل را بر روی آلت پمپ کرده و موضع را ماساژ دهید و پس از 30 دقیقه با آب و بدون هیچ ماده شوینده آلت را شستشو دهید. آقایانی که پوست تیره دارند و یا تنومند و ورزشکار هستند جهت اثر بخشی بهتر مدت زمان بیشتری ژل را برروی آلت خود نگه داشته و پس از آن موضع را شستشو دهند.
دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228203374


نام محصول : ژل مشکی Confidence



توضیحات : این ژل دارای خاصیت حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد. نحوه استفاده : این ژل را بمدت 16 هفته 2 بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را شستشو دهید.
واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.

نکته قابل توجه : از مصرف این ژل در حین نزدیکی خودداری نمایید.
دارای IRC وزارت بهداشت و درمان به شماره :1228185274





با سفارش بیش از یک عدد محصولات متنوع فروشگاه ما که در لینک پایین (سایر محصولات فروشنده) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند

بعد از تایید سفارش شما توسط فروشنده سفارش شما آماده به ارسال شده و یک پیامک حاوی مبلغ کل سفارش و شناسه رهگیری مرسوله پستی برای شما ارسال می شود ، خریداران گرامی می توانند بعد از دریافت شناسه از طریق سایت اداره پست به نشانی http://itemtracking.post.ir/ شناسه مرسوله خود را وارد کنند و از موقعیت مرسوله خود اطلاع یابند.

 

قیمت: 62,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید پکیج طلایی ایموشن ، ویژه آقایان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید پکیج طلایی ایموشن ، ویژه آقایان




:: برچسب‌ها: تاخیر دهنده , لوازم مورد نیاز سکس , فروشگاه اینترنتی , خرید اینترنتی , محصولات به روز وجدید , فروشگاه وحید , اسان خرید , محصولات ای شاپ , اسپری سبز ضد عفونی کننده , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: