ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence
نوشته شده در دو شنبه 27 بهمن 1393
بازدید : 821
نویسنده : وحید

ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence

ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence

دسته پزشکی و سلامت زیردسته زناشویی




نام محصول : ژل مشکی Confidence



توضیحات : این ژل دارای خاصیت حجم دهندگی برای آقایان بوده و برای افزایش طول و حجم آلت تناسلی آقایان کاربرد دارد. نحوه استفاده : این ژل را بمدت 16 هفته 2 بار در روز بر روی آلت مالیده و به مدت 3 تا 5 دقیقه آلت را از سمت شکم به طرف بیرون به حالت کشش ماساژ داده و پس از 5 دقیقه آلت را شستشو دهید.
واژن خانمها نباید تحت هیچ شرایطی به این ژل آغشته گردد.

نکته قابل توجه : از مصرف این ژل در حین نزدیکی خودداری نمایید.




نکته: قابل توجه خریداران گرامی برای حفظ حریم خصوصی خریداران روی مرسوله ارسالی فقط نام تجاری کالا درج می شود و خاصیت محصول حذف میشود.
مثال: ژل مشکی ایموشن

مجوزها:
دارای IRC وزات بهداشت و درمان به شماره :1228185274
دارای گواهینامه های بین المللی ISO 2000 , 2001
دارای گواهینامه GMP از سازمان غذا و دارو
دارای گواهینامه بین المللی UKAS
دارای نشان CE اتحادیه اروپا
دارای نشان حلال
ساخت ایران




با سفارش بیش از یک عدد محصولات متنوع فروشگاه ما که در لینک پایین (سایر محصولات فروشنده) می توانید با کلیک بر روی آن مشاهده کنید ، خرید خود را به صرفه تر نمایید. و هزینه ی پست را برای سفارشات بیشتر از یک عدد مجانی کنید. هنگام ارسال تمام سفارشات شما در یک بسته بندی و با هزینه پستی برابر با هزینه یک سفارش ارسال می شوند



بعد از تایید سفارش شما توسط فروشنده سفارش شما آماده به ارسال شده و یک پیامک حاوی مبلغ کل سفارش و شناسه رهگیری مرسوله پستی برای شما ارسال می شود ، خریداران گرامی می توانند بعد از دریافت شناسه از طریق سایت اداره پست به نشانی http://itemtracking.post.ir/ شناسه مرسوله خود را وارد کنند و از موقعیت مرسوله خود اطلاع یابند.

 

قیمت: 39,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence




:: برچسب‌ها: ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن Emotion Confidence,ژل مشکی (حجم دهنده) ایموشن ,حجم دهنده,خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه اینترنتی زیرک,فروشگاه اینترنتی انلاین,فروشگاه اینترنتی, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: