آموزش حرفه ای بیلیارد اورجینال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش حرفه ای بیلیارد اورجینال
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 619
نویسنده : وحید
 

آموزش حرفه ای بیلیارد اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

بیلیارد نوعی بازی است که در فضای سرپوشیده بر میزی مستطیل (پوشیده با ماهوت سبز) با ۳ یا ۱۵ گوی و میله‌ای چوبی بازی می‌شود. بیلیارد بطریقی که در ایران بازی می‌شود مأخوذ از روسیه است، هر یک از گویها را شار (روسی گوی) خوانند. تاریخ اختراع بیلیارد معلوم نیست. در فرانسه نوعی بیلیارد در قرن ۱۶ م. رواج داشت، و پیش ازآن هم بازی شبیه آن معمول بود. در انگلستان بیلیارددر زمان شکسپیر رایج بود.
هدف بازی ایت بال یک بازی اعلام ضربه‌ای است که با یک توپ سفید (کیوبال) و ۱۵ توپ هدف شماره دار از یک تا ۱۵ است. یک بازیکن باید توپ‌های از ۱ تا ۷ (توپ‌های تمام رنگی) وبا زیکن دیگر توپ‌های ۹ تا ۱۵(توپ‌های خطی) را در پاکت بیاندازد و وقتی گروه توپ‌های یک بازیکن همه وارد پاکت شدند. آن وقت با وارد کردن توپ ۸ بطور قانونی در پاکت برنده گیم خواهد بود. اعلام ضربه این سیستم یعنی اعلام کردن توپ هدف و پاکت مورد نظر قبل ازضربه می‌باشد اما توپ‌های کاملا واضح قبل از ضربه نیازی به اعلام ندارند. ولی این حق داور می‌باشد که توپ و پاکت نامعلوم را سوال نماید. ضربه‌های ترکیبی و غیره که از طریق باند ضربه زده می‌شوند و به دلیل مشخص نبودن باید توپ و پاکت هدف اعلام گردد. اما در زمان ضربه نیازی به اعلام جزییات آن از قبیل شماره باند- گوشه‌ها – توپ‌های بهم چسبیده و غیره نیست. توپ‌هایی که به صورت خطا وارد پاکت شوند. در پاکت باقی می‌ماند. بدون توجه به این که توپ‌های مورد نظر متعلق به ضربه زننده و یا حریف او باشد. در زمان شروع گیم و پخش نیاز به اعلام ندارد و بازیکنی که در اجرای پخش توپها به طور قانونی هر توپی را در پاکت بیاندازد بازی او ادامه دارد. ولی هنوز میز آزاد می‌باشد و رنگی انتخاب نشده است.

شماره مجوز 1023065 و 9786005096361: ISBN

 

قیمت: 10,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش حرفه ای بیلیارد اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش حرفه ای بیلیارد اورجینال




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی, دانلود اهنگ, اهنگ های سنتی, دانلود اهنگ سنتی, فروشگاه اینترنتی, فروشگاه اینترنتی اسان خرید, فروشگاه اینترنتی وحید, فروشگاه اینترنتی زیرک, محصولات به روز و جدید, محصولات به روز, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: