آخرین نسخه NOD 32 8.0 به همراه آپدیت آفلاین + قابلیت آپدیت آنلاین-اورجینال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 576
نویسنده : وحید
 

آخرین نسخه NOD 32 8.0 به همراه آپدیت آفلاین + قابلیت آپدیت آنلاین-اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته کامپیوتر

امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.

از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند. NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی میباشد.

شامل برنامه های :

ESET NOD32 Antivirus 8.0.301.0
ESET NOD32 Smart Security 8.0.301.0
ESET NOD32 Antivirus 7.0
ESET NOD32 Smart Security 7.0
ESET NOD32 Antivirus 6.0
ESET NOD32 Smart Security 6.0
ESET SysRescue CD (Update 10492) 2014-10-01
کد محصول 0977

اپدیت به روز انتی ویروس و ورژن جدیدی انتی نود 32

همین الان این محصول زیبا و شگفت انگیز نرم افزاری رو به سبد خرید خود اضافه کنید محصول2015

خواهشا نظرات خودتونو در مورده این سایت بیان کنید.

قیمت: 12,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید آخرین نسخه NOD 32 8.0 به همراه آپدیت آفلاین + قابلیت آپدیت آنلاین-اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آخرین نسخه NOD 32 8.0 به همراه آپدیت آفلاین + قابلیت آپدیت آنلاین-اورجینال




:: برچسب‌ها: آخرین نسخه NOD 32 8 , 0 به همراه آپدیت آفلاین + قابلیت آپدیت آنلاین,خرید اینترنتی,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,فروشگاه اینترنتی وحید,انواع نرم افزار,انتی ویروس,دانلود انتی ویروس,فروشگاه اینترنتی وحید, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: