کارتون پت و مت اورجینال سری کامل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کارتون پت و مت اورجینال سری کامل
نوشته شده در سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
بازدید : 452
نویسنده : وحید

کارتون پت و مت اورجینال سری کامل

کارتون پت و مت اورجینال سری کامل

 

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

 

pat و mat نام دو شخصیت محبوب و بامزه کارتونی میباشد که اکثر شما آنها را به یاد دارید.قسمتهای مختلفی از این کارتون زیبا و خاطره انگیز چندین سال از شبکه های مختلف تلوزیونی پخش شده و از محبوبیت خاصی در میان کودکان و حتی بزرگسالان برخوردار هستند.داستان این دو دوست از این قرار است که دست به هر کاری که میزنند یا خرابکاری میکنند یا سر از کار دیگری در میاورند و به کل نتیجه را تغییر میدهند،ناگهان راه حلی به نظر یکی از آنها میرسد و …این جریانات به گونه ای زیبا به تصویر کشیده شده اند و لبخند را بر چهره هر بیننده ای مینشانند.این مجموعه کامل با کیفیت بالا برای اولین بار توسط پاتوق یو آماده دریافت میباشد.

شماره مجوز: 155/450214

 

 

قیمت: 9,000 تومان

 

 

روش خرید: برای خرید کارتون پت و مت اورجینال سری کامل، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون پت و مت اورجینال سری کامل




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه موبایل نوید,الوازم جانبی گوشی,انواع نرم افزار,فروشگاه اینترنتی وحید,مشخصات انواع گوشی, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: