آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی
نوشته شده در یک شنبه 23 فروردين 1394
بازدید : 434
نویسنده : وحید

آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی/اورجینال

آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

"



منزلتان را با تزیینات ابتکاری تنها با استفاده از روبان های رنگارنگ بیارایید. روبان ها را می توانید بر روی سطوح مختلف بچسبانید، بدوزید و یا گره بزنید و به این ترتیب با روشی ساده، به لوازم و بخش های مختلف منزلتان نمایی نو ببخشید.

تعداد: 1 سی دی

منزلتان را با تزیینات ابتکاری تنها با استفاده از روبان های رنگارنگ بیارایید. روبان ها را می توانید بر روی سطوح مختلف بچسبانید، بدوزید و یا گره بزنید و به این ترتیب با روشی ساده، به لوازم و بخش های مختلف منزلتان نمایی نو ببخشید.

روبان ها از نظر رنگ، طرح و بافت از تنوع چشمگیری برخوردارند که هریک را می توان به عنوان مکملی زیبا برای دکوراسیون در بخش های مختلف خانه به کار گرفت. به عنوان مثال روبان های باریک و ارزان قیمت در رنگ های پاستلی برای تزیین لوازم اتاق خواب مناسب هستند و روبان های ساتن، تافته، مخمل و ابریشمی با طرح ها و رنگ های کلاسیک برای تزیین کلاهک آباژور یا کوسن های اتاق پذیرایی مناسب و ایده ال هستند.

همچنین چسباندن و یا دوختن روبان در لبه وسایل پارچه ای شما را از تمیزدوزی لبه پارچه بی نیاز می کند ضمن آن که به لبه ی کار نمایی مرتب و تمیز می دهد.

در این جا چند ایده برای استفاده از انواع روبان در تزیین لوازم منزل ارائه شده است. دوخت روبان های مخملی به رنگ و عرض های مختلف برروی یک قطعه پارچه ساده آن را به یک روتختی زیبا تبدیل می کند. یک قطعه پارچه مخمل یا ساتن را در نظر بگیرید و روبان هایی با پهنای مختلف و با تنوع رنگی مورد نظرتان انتخاب کنید و روبان ها را به صورت مایل با زاویه 45 درجه و با فواصل یکسان یا مطابق سلیقه خود روی پارچه زمینه سنجاق کنید سپس یک روبان پهن با عرض حدود 10 سانتی متر و به رنگ متناسب با رنگ پارچه زمینه انتخاب کنید و روبان 10 سانتی متری را دور کار بر روی انتهای روبان ها سنجاق کنید سپس کلیه روبان ها را در جای خود بدوزید یا آنها را با چسب پارچه بچسبانید.

با دوخت روبان روی پارچه یک روتختی زیبا بدوزید

با دوخت انواع روبان روی کوسن ها آنها را بیارایید

ابتدا روبان های مورب روی روتختی و سپس روبان حاشیه دور آن را بدوزید. برای دوخت روبان 10 سانتی متری دوطرف آن را بدوزید

برای تزیین پارچه های گلدار نیز می توان از روبان های رنگی ساده به عنوان یک حاشیه رنگی استفاده کرد. انواع روبان را می توانیم به صورت های گوناگون برروی کوسن ها نیز بچسبانیم ممکن است با دوخت این روبان ها به صورت کادری وسط کوسن را بیاراییم و یا کادری از آنها را به عنوان حاشیه ای دور کوسن استفاده کرد

با دوخت حاشیه ای از روبان های طرح دار بر روی پارچه های ساده می توانیم رومیزی ها و دستمال سفره هایی زیبابیافرینیم

روی رومیزی ها و دستمال ها حاشیه ای از روبان بدوزید

برای تزیین انواع سبد از روبان استفاده کنید

از روبان ها در بسیاری از موارد دیگر نیز می توان استفاده کرد. به عنوان مثال در تصویر شماره 1 ملاحظه می کنید که برای نصب پرده به چوب پرده از قطعات روبان استفاده شده است که به صورت پاپیون های کوچک گره زده شده اند. در مواردی که سر روبان آزاد است حتماً آن را به صورت مورب و یا جناقی برش دهید تا تار و پود آن از هم باز نشود. از این روش می توانید برای نصب انواع قاب و تابلو نیز استفاده کنید.

یک روش دیگر برای استفاده تزیینی از روبان به کارگیری آن برای تزیین انواع سبد است. چنان که در تصویر شماره 5 ملاحظه می کنید. دسته سبد با پیچیدن روبان ، به دور آن به طور کامل پوشانده شده است. سپس پاپیون هایی از این روبان آراسته شده است. شما هم می توانید روش های جالب دیگری برای تزیین ساده و سریع لوازم منزلتان با روبان های مختلف بیابید.

آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی
شماره مجوز 11-467913


"

 

قیمت: 13,900 تومان

 

روش خرید: برای خرید آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش روبان دوزی و گلهای روبانی/اورجینال




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: