سریال دلنوازان تمامی قسمتها
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
سریال دلنوازان تمامی قسمتها
نوشته شده در شنبه 8 فروردين 1394
بازدید : 385
نویسنده : وحید

Orginal سریال دلنوازان تمامی قسمتها

Orginal سریال دلنوازان تمامی قسمتها

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته فیلم ایرانی

سریال دلنوازان کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما به کارگردانی حسین سهیلی زاده میباشد که چندی پیش پخش آن از سیمای ایران به پایان رسید. طبق
نظرسنجی های انجام گرفته این سریال با 85% بیننده تلویزیونی پر بیننده ترین سریال سال 88 برگزیده شد. سریال دلنوازان در قالب داستانی ساخته شده و مخاطبان آن همه گروه های سنی می باشند.



شرح مختصر سریال دلنوازان :
جهان و شکوه خواهر و برادری هستند که سالیان سال در یک خانه دو طبقه به همراه فرزندانشان زندگی می کنند آنها جهت امرار معاش چند وقتی است که یک آژانس هواپیمایی افتتاح کرده اند و بهزاد قرار است با مهتاب ازدواج کند اما طی حوادثی این اتفاق رخ نمی دهد و این شروع ماجراهای این دو خانواده در سریال دلنوازان است.
حسین سهیلی زاده کارگردان سریال دلنوازان است،وی ساخت سریال های ترانه مادری و روز های خاکستری را در کارنامه خود دارد. مدت این سریال 1500 دقیقه است که در در 50 قسمت 30 دقیقه ای از شبکه 3 سیما پخش شد. تیتراژ زیبای این سریال را نیز علی لهراسبی خوانده است.




عوامل تولید سریال دلنوازان عبارتند از :
کارگردان: حسین سهیلی زاده
نویسنده :سعید جلالی علیرضا کاظمی پور
منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه
مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی
بازیگر ان: فریده صابری ، عبدالرضا اکبری ، شاهرخ استخری ، سمانه پاکدل ، فریبا کوثری ، سحر قریشی ، حدیث میرامینی ، محمد حاتمی ، سیاوش خیرابی ، پرویز فلاحی پور
برنامه ریز :مجتبی خادم زاده
تهیه کننده : ایرج محمدی مهران مهام
تدوین : امین عابدی
دستیار کارگردان : سیدعلی مرعشی امیر سلیمانی
طراح گریم/چهره پرداز: مهری شیرازی
طراح صحنه: آنیتا جواهرچی
عکاس: شکوفه هاشمیان
صدابردار : مهدی آزادی







 

قیمت: 6,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید Orginal سریال دلنوازان تمامی قسمتها، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Orginal سریال دلنوازان تمامی قسمتها




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: