لیوان جادویی بستنی ساز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لیوان جادویی بستنی ساز
نوشته شده در دو شنبه 3 فروردين 1394
بازدید : 406
نویسنده : وحید

لیوان جادویی بستنی ساز

لیوان جادویی بستنی ساز

دسته لوازم خانه زیردسته لوازم متفرقه

بستنی ساز خانگی مجیک را می توان اولین بستنی ساز دستی در دنیا دانست، این بستنی ساز قادر است بدون نیاز به برق و امکانات دیکر یک بستنی ساده ولی در عین حال خوشمزه و یخ را برای شما تهیه نماید.



حتما شما هم از کارکرد این بستنی اطلاعی ندارید و کنجکاو هستید که بدانید چگونه این لیوان جادویی قادر است یک بستنی را در مدت کوتاهی برای شما آماده نماید. دانستن این موضوع بسیار ساده است ، ظرفی که در مقابل مشاهده می نمایید از دو تکه محفظه جدا تشکیل شده است، در محفظه اول یخ و 2 پیمانه نمک می ریزید و در محفظه دوم که دقیقه روی محفظه اول قرار داد مواد بستنی را که از قبل تهیه کرده اید می ریزید.

یخ داخل ظرف شروع به آب شدن می کند و سرمای خود را سریع از دست می دهد ، نمک باعث سریعتر شدن این عمل می گردد ، به همین دلیل ظرف دوم که مواد بستنی در آن وجود دارد گرمای خود را به ظرف اول که دارای یخ است می دهد، و این سبب می شود سریعا بستنی شما یخ بزند. تکان دادن لیوان بستنی ساز باعث سریعتر شدن انجماد می شود و شما می توانید ظرف مدت 3 دقیقه با تکان دادن بستنی خود را آماده خواهید کرد.

 

قیمت: 17,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید لیوان جادویی بستنی ساز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید لیوان جادویی بستنی ساز




:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,نرم افزار اموزشی,خرید اینترنتی نرم افزار اموزشی,فروشگاه اینترنتی وحید,تبریز مارکت,فروشگاه موبایل نوید,دانلود نرم افزار,اجناس با اطمینان اینترنتی, لیوان جادویی بستنی ساز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: